tiistai 1. joulukuuta 2015

Viikonloppu

Nyt on taas aikaa kirjotella! Oon siis 3 päivää sairaslomalla koulusta. Luulin, että tähän viikonloppuun mahtuu paljon, mutta mahtukin enemmän. Perjantaina vietin illan kotona testailemassa kampauksia Lauantain sporttipäivää varten, missä olin siis Madrina. Eli joka luokalta valittiin "kaunein tyttö" edustamaan luokkaa ja mut punapäänähän laitettiin sinne. Sainkin tehtyä hienoja viritelmiä perjantaina, mutta mites sitten lauantaina aamulla kävikään, kun piti hetätä 4.30 laittamaan hiuksia, että ehtii 7 koululle. No havahduin johonkin ääneen ulkona noin 5.15 ja kiirehän siinä sitten tuli. Onneksi mulla on Kristina! Lähettiin koululle laittamaan mun hiuksia ja meikit tein taxissa matkalla koululle. Olin lainannut Danalta suoristimen, että voin laittaa kiharat ja kaikki, mutta lopulta väsättiin kikkurat kynillä ja lakalla koulun ällössä vessassa. No kukaan ei huomannut yhtään mitään ja sain kyllä kuulla koko loppu päivän siitä kuinka kaunis olen. Täydellistä.
 
 
Ecuadorilainen perinnetanssi
 
Ihanat Mishell, Liz ja Mavy
 
Erotatte varmaan meijän Blondiporukan
 
 
Ja tää päivä oli sporttikauden avajaispäivä, eli tästä päivästä lähtien meillä on koulussa luokkien välisiä matseja kaikissa lajeissa. No illaa sitten päikkäreitten jälkeen lähettiin kavereitten kanssa keilaamaan. Oli tosi kivaa, mutta mulla ei ole yhtään kuvia. Otan kameran aina vaan sillon mukaan kun on turvallista ja jos menen bussilla niin jätän suosiolla kotiin.
Sunnuntai olikin toinen päivä. Meillä piti olla thanksgiving dinner Danalla ja aamulla laitettiin Kristinan kanssa sinne ruokia, käytiin salilla ja chillailtiin. No kun päästiin Danalle niin mulle iski niin paha olo, että oli pakko lähteä kotiin! No aamuyöllä löysinkin itseni tiputuksesta rajun vatsataudin takia. Eli sunnuntai kului sairaalassa ja illalla toipilaana kotona. Tehtiin mun pikkuveljelle joulukalenteria ja mun kaverit tuli kattomaan, että olenko kunnossa ja toi kukkia. Joten nyt olen siis pari päivää sairaslomalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti